REKLAMACJE

1. Reklamacje

Drodzy Klienci. Nasza biżuteria tworzona jest z ogromną pasją i zaangażowaniem. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań aby towar przez nas sprzedawany był najwyższej jakości. Nasze prace są rękodziełem więc w przypadku stwierdzenia przez Państwa jakichkolwiek usterek prosimy o kontakt i zareklamowanie zakupionego produktu. W tym celu należy przesłać do nas formularz reklamacyjny. Zapewniamy że dołożymy wszelkich starań by spełnić Państwa oczekiwania, dlatego do każdego zgłoszenia staramy się podchodzić indywidualnie i sprawnie odpowiadać na wszystkie zgłoszenia.

2. Procedura postępowania

W przypadku stwierdzenia, iż produkt ma wadę Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym sprzedającego telefonicznie 515315783 lub mailowo sklep@johnstanley.pl Następnie należy wypełnić formularz i dołączyć do niego dowód zakupu tj. paragon i odesłać wraz z towarem na adres:

JOHN & STANLEY ANNA DUDA, ul. Floriańska 2, 32-300 Olkusz

Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego wraz z nr kontaktowym oraz nr konta bankowego, opisem wady towaru, datę jej powstania oraz żądanie kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej sprzedawca udostępnia na stronie sklepu internetowego Załącznik nr 1, skorzystanie z którego nie jest obowiązkowe i pozostaje do uznania Klienta.

Na rozpatrzenie reklamacji sprzedający ma 14dni od dnia otrzymania przesyłki, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku potwierdzenia przez sprzedającego w procesie reklamacji iż produkt ma wady zobowiązuje się dostarczyć Klientowi towar wolny od wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru ,obniżenia ceny albo odstąpić od umowy sprzedaży.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie.

W przypadku podjęcia decyzji przez sprzedającego o całkowitym zwrocie kosztów poniesionych przez Klienta ( w tym kosztów zwrotu przesyłki) należy pamiętać aby towar zwracać najtańszą formą wysyłki jaką oferuje sam sprzedający.

ZWROTY

1. Zwrot

Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Klient ma prawo również poinformować o tym sprzedającego telefonicznie 515315783 lub mailowo sklep@johnstanley.pl ale nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru.

2. Procedura zwrotu towaru

Aby odstąpić od umowy należy złożyć oświadczenie przez Klienta drogą mailową lub pocztową. W tym celu można wypełnić oświadczenie - , skorzystanie z którego nie jest obowiązkowe i pozostaje do uznania Klienta.  Załącznik nr 2

Oświadczenie można przesłać na adres: sklep@johnstanley.pl lub odesłać wraz z towarem na adres firmy:

JOHN & STANLEY ANNA DUDA, ul. Floriańska 2 , 32-300 Olkusz

Klient, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu tj. paragonem w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny towaru na podany przez Klienta nr konta bankowego w oświadczeniu nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Zwroty towarów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów tworzonych i modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta. Co oznacza , że w przypadku zamówienia towaru który przykładowo na stronie zawiera inf. „możliwość zmiany długości na życzenie Klienta” i Klient tym samym w wiadomości dla sprzedającego podaje informacje dot. Prośby zmiany tej długości nie ma możliwości skorzystania ze złożenia oświadczenia o możliwości odstąpienia od umowy. Tym samym zamówienia indywidualne tj. ustalane mailowo nie podlegają możliwości odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane (grawerowane) nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż