Regulamin

Sklep internetowy John&Stanley prowadzony jest przez Anna Duda, jako działalność gospodarcza pod firmą John & Stanley Anna Duda wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności ul. Floriańska 2, 32-300 Olkusz i adres do doręczeń: ul. Floriańska 2, 32-300 Olkusz  NIP 637 200 8426, adres poczty elektronicznej:sklep@johnstanley.pl, numer telefonu: 515 315 783 .Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów korzystających z w/w sklepu.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

RODO:

1.Administratorem Pani/a danych osobowych jest JOHN & STANLEY ANNA DUDA z siedzibą ul. Floriańska 2, 32-300 Olkusz
2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z administratorem za pomocą poczty elektronicznej sklep@johnstanley.pl.
3. Twoje dane przetwarzane są w celu wykonania umowy handlowej lub do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy a także do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Podanie twoich danych osobowych jest dobrowolne jednakże bez nich nie będziemy mogli zrealizować celu umowy.
4. Dane będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawnych.
5. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy i organizacji międzynarodowych.
6. Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwym przepisem prawa.
7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

DOSTAWA

Wysyłka zamówień jest realizowana najpóźniej w ciągu 48 h tj. dwóch dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na konto. Za dzień roboczy uważa się jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Nie dotyczy zamówień indywidualnych realizowanych na zlecenie kupującego. Termin realizacji ustalany jest indywidualnie.

Firma JOHN & STANLEY ANNA DUDA ma podpisaną umowę z DPD, INPOST na realizację wysyłki na terenie całego kraju. W ramach tych umów możecie Państwo skorzystać z kilku form wysyłki.

Przesyłki można monitorować na stronie Stronie DPD https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel. Stronie INPOST https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.

Wszystkie przesyłki odebrane przez kuriera od pon do pt do godz. 13:00 będą dostarczone do Klienta następnego dnia roboczego.

Wysyłka za granicę jest możliwa przy przedpłacie ale jej koszt należy wcześniej ustalić ze sprzedawcą. Jest on zgodny z cennikiem poczty polskiej.

PŁATNOŚCI

Dostępne metody płatności to:
- przelew elektroniczny realizowany przez Dotpay.pl
- przelew tradycyjny na konto bankowe ING Bank Śląski : 43 1050 1618 1000 0097 4451 3582

REKLAMACJE

1. Reklamacje

Drodzy Klienci. Nasza biżuteria tworzona jest z ogromną pasją i zaangażowaniem. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań aby towar przez nas sprzedawany był najwyższej jakości. Nasze prace są rękodziełem więc w przypadku stwierdzenia przez Państwa jakichkolwiek usterek prosimy o kontakt i zareklamowanie zakupionego produktu. W tym celu należy przesłać do nas formularz reklamacyjny. Zapewniamy że dołożymy wszelkich starań by spełnić Państwa oczekiwania, dlatego do każdego zgłoszenia staramy się podchodzić indywidualnie i sprawnie odpowiadać na wszystkie zgłoszenia.

2. Procedura postępowania

W przypadku stwierdzenia, iż produkt ma wadę Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym sprzedającego telefonicznie 515315783 lub mailowo sklep@johnstanley.pl Następnie należy wypełnić formularz i dołączyć do niego dowód zakupu tj. paragon i odesłać wraz z towarem na adres:

JOHN & STANLEY ANNA DUDA, ul.Floriańska 2, 32-300 Olkusz

Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego wraz z nr kontaktowym oraz nr konta bankowego, opisem wady towaru, datę jej powstania oraz żądanie kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej sprzedawca udostępnia na stronie sklepu internetowego Załącznik nr 1, skorzystanie z którego nie jest obowiązkowe i pozostaje do uznania Klienta.

Na rozpatrzenie reklamacji sprzedający ma 14dni od dnia otrzymania przesyłki, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku potwierdzenia przez sprzedającego w procesie reklamacji iż produkt ma wady zobowiązuje się dostarczyć Klientowi towar wolny od wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru ,obniżenia ceny albo odstąpić od umowy sprzedaży.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie.

W przypadku podjęcia decyzji przez sprzedającego o całkowitym zwrocie kosztów poniesionych przez Klienta ( w tym kosztów zwrotu przesyłki) należy pamiętać aby towar zwracać najtańszą formą wysyłki jaką oferuje sam sprzedający.

ZWROTY

1. Zwrot

Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Klient ma prawo również poinformować o tym sprzedającego telefonicznie 515315783 lub mailowo sklep@johnstanley.pl ale nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru.

2. Procedura zwrotu towaru

Aby odstąpić od umowy należy złożyć oświadczenie przez Klienta drogą mailową lub pocztową. W tym celu można wypełnić oświadczenie - , skorzystanie z którego nie jest obowiązkowe i pozostaje do uznania Klienta.  Załącznik nr 2

Oświadczenie można przesłać na adres: sklep@johnstanley.pl lub odesłać wraz z towarem na adres firmy:

JOHN & STANLEY ANNA DUDA, ul. Floriańska 2 , 32-300 Olkusz

Klient, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu tj. paragonem w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny towaru na podany przez Klienta nr konta bankowego w oświadczeniu nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Zwroty towarów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów tworzonych i modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta. Co oznacza , że w przypadku zamówienia towaru który przykładowo na stronie zawiera inf. „możliwość zmiany długości na życzenie Klienta” i Klient tym samym w wiadomości dla sprzedającego podaje informacje dot. Prośby zmiany tej długości nie ma możliwości skorzystania ze złożenia oświadczenia o możliwości odstąpienia od umowy. Tym samym zamówienia indywidualne tj. ustalane mailowo nie podlegają możliwości odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane (grawerowane) nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż