Regulamin

Sklep internetowy prowadzony jest przez Piotr Duda który  prowadzący działalność gospodarczą pod firmą APD Piotr Duda wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Jana Kantego 22 32-300 Olkusz  NIP 637 207 89 29, adres poczty elektronicznej:sklep@johnstanley.pl, numer telefonu: 515 315 783 .Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów korzystających z w/w.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.


RODO


1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest APD PIOTR DUDA z siedzibą ul. Jana Kantego 22 32-300 Olkusz
2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z administratorem za pomocą poczty elektronicznej sklep@johnstanley.pl
3. Twoje dane przetwarzane są w celu wykonania umowy handlowej lub do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy a także do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Podanie twoich danych osobowych jest dobrowolne jednakże bez nich nie będziemy mogli zrealizować celu umowy.
4. Dane będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawnych.
5. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy i organizacji międzynarodowych.
6. Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwym przepisem prawa.
7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania

CZAS I KOSZT DOSTAWY

Wysyłka zamówień jest realizowana najpóźniej w ciągu 48 h tj. dwóch dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na konto. Za dzień roboczy uważa się jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Firma APD Piotr Duda ma podpisaną umowę z pocztą polską na realizację wysyłki na terenie całego kraju. W ramach tej umowy możecie Państwo skorzystać z kilku form wysyłki.

Przesyłki można monitorować na stronie poczty tj. http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Wszystkie przesyłki odebrane przez kuriera od pon do pt do godz. 14:00 będą dostarczone do Klienta następnego dnia roboczego z wyjątkiem listu poleconego priorytetowego gdzie czas na dostarczenie to od 1-2dni roboczych.

Wysyłka za granicę jest możliwa przy przedpłacie ale jej koszt należy wcześniej ustalić ze sprzedawcą. Jest on zgodny z cennikiem poczty polskiej.

PŁATNOŚCI

Dostępne metody płatności to:
- przelew elektroniczny realizowany przez Dotpay.pl
- przelew tradycyjny na konto bankowe mBank  37 1140 2004 0000 3002 7828 6004

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Reklamacje

Drodzy Klienci. Nasza biżuteria tworzona jest z ogromną pasją i zaangażowaniem. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań aby towar przez nas sprzedawany był najwyższej jakości. W większości nasze prace są rękodziełem więc w przypadku stwierdzenia przez Państwa jakichkolwiek usterek prosimy o kontakt i zareklamowanie zakupionego produktu. W tym celu należy przesłać do nas formularz reklamacyjny. Zapewniamy że dołożymy wszelkich starań by spełnić Państwa oczekiwania, dlatego do każdego zgłoszenia staramy się podchodzić indywidualnie i sprawnie odpowiadać na wszystkie zgłoszenia.

2. Procedura postępowania

W przypadku stwierdzenia, iż produkt ma wadę Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym sprzedającego telefonicznie 515315783  lub mailowo sklep@johnstanley.pl  Następnie należy wypełnić formularz i dołączyć do niego dowód zakupu tj. paragon i odesłać wraz z towarem na adres:

APD Piotr Duda, ul. Jana Kantego 22, 32-300 Olkusz 

Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego wraz z nr kontaktowym oraz nr konta bankowego, opisem wady towaru, datę jej powstania oraz żądanie kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej sprzedawca udostępnia na stronie sklepu internetowego Załącznik nr 1, skorzystanie z którego nie jest obowiązkowe i pozostaje do uznania Klienta.

Na rozpatrzenie reklamacji sprzedający ma 14dni od dnia otrzymania przesyłki, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku potwierdzenia przez sprzedającego w procesie reklamacji iż produkt ma wady zobowiązuje się dostarczyć Klientowi towar wolny od wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru ,obniżenia ceny albo odstąpić od umowy sprzedaży.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się z prośbą o ich uzupełnienie.

W przypadku podjęcia decyzji przez sprzedającego o całkowitym zwrocie kosztów poniesionych przez Klienta ( w tym kosztów zwrotu przesyłki) należy pamiętać aby towar zwracać najtańszą formą wysyłki jaką oferuje sam sprzedający.

Odstąpienie od umowy

1. Zwrot

Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Klient ma prawo również poinformować o tym sprzedającego telefonicznie 515 315 783  lub mailowo sklep@johnstanley.pl ale nie później  niż 14 dni od dnia otrzymania towaru.

2. Procedura zwrotu towaru

Aby odstąpić od umowy należy złożyć oświadczenie przez Klienta drogą mailową lub pocztową. W tym celu można wypełnić oświadczenie Załącznik nr 2, skorzystanie z którego nie jest obowiązkowe i pozostaje do uznania Klienta.

Oświadczenie można przesłać na adres: sklep@johnstanley.pl lub odesłać wraz z towarem na adres firmy:

APD Piotr Duda, ul. Jana Kantego 22 , 32-300 Olkusz

Klient, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu tj. paragonem w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny towaru na podany przez Klienta nr konta bankowego w oświadczeniu nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Zwroty towarów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

Ważne

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów tworzonych i modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta. Co oznacza , że w przypadku zamówienia towaru który przykładowo na stronie zawiera inf. „możliwość zmiany długości na życzenie Klienta” i Klient tym samym w wiadomości dla sprzedającego podaje informacje dot. Prośby zmiany tej długości nie ma możliwości skorzystania ze złożenia oświadczenia o możliwości odstąpienia od umowy. Tym samym zamówienia indywidualne tj. ustalane mailowo nie podlegają możliwości odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane (grawerowane) nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.




Projekt i Realizacja: widiart.pl